Marketingowe zagadki
Nazwa Uczelni:
Uniwersytet w Białymstoku
Nazwa jednostki realizującej projekt (wydział, jednostka):
Wydział Ekonomii i Zarządzania
Rodzaj imprezy:
konkurs
Udział publiczności:
z aktywnym udziałem
Opis imprezy:
Dobry marketingowiec powinien posiadać takie cechy, jak skuteczność, kreatywność i komunikatywność. Jego celem jest kształtowanie dobrego wizerunku firmy. Członkowie sekcji Marketingu w SKM'ie mają wszystkie te cechy i odpowiadają za reklamę naszego koła i tworzenie projektów o tej właśnie tematyce. Przygotowaliśmy dla Was wiele zadań na kreatywność i znajomość pojęć z obszaru marketingu. Sprawdź, jak ty sobie z nimi poradzisz i czy właśnie tą drogą powinieneś podążać!
Odbiorca imprezy:
wszyscy zainteresowani
Limit uczestników:
bez ograniczeń
Miejsce imprezy (miasto, ulica, sala):
Białystok, Kampus UwB, ul. Ciołkowskiego 1K, Instytut Chemii
Data imprezy:
19.05.2017
Godzina:
08:00
Czas trwania:
4 godziny
Dostępność imprezy:
wstęp wolny
Osoba prowadząca:
Natalia Kijek
Osoba do kontaktu (imię i nazwisko, telefon, e-mail):
Natalia Kijek, skmenedzerow@gmail.com
Dodatkowe informacje o imprezie:
Konkurs przygotowany przez Studenckie Koło Menedżerów