Fizyka w grach komputerowych
Nazwa Uczelni:
Uniwersytet w Białymstoku
Nazwa jednostki realizującej projekt (wydział, jednostka):
Wydział Fizyki
Rodzaj imprezy:
warsztat
Udział publiczności:
z aktywnym udziałem
Opis imprezy:
Podczas warsztatów zostaną zaprezentowane wybrane modele fizyczne, które mogą posłużyć jako podstawa gry komputerowej. Zostanie to zilustrowane działającymi grami komputerowymi, które powstały jako prace licencjackie na Wydziale Fizyki. Uczestnicy warsztatów będą mogli w dowolny sposób zmieniać parametry modelu i obserwować jak wpływa to na przebieg gry.
Odbiorca imprezy:
wszyscy zainteresowani
Limit uczestników:
15
Miejsce imprezy (miasto, ulica, sala):
Białystok, Kampus UwB, ul. Ciołkowskiego 1L, Wydział Fizyki, sala 2001
Data imprezy:
22.05.2017
Godzina:
10:00, 11:00, 12:00
Czas trwania:
45 min.
Dostępność imprezy:
po uprzednim potwierdzeniu telefonicznym
Osoba prowadząca:
Tomasz Karpiuk
Osoba do kontaktu (imię i nazwisko, telefon, e-mail):
Tomasz Karpiuk, t.karpiuk@uwb.edu.pl, 857388197
Dodatkowe informacje o imprezie:
Impreza trwa 45 minut cyklicznie co godzinę od godziny 10:00 do 13:00 (planowane trzy spotkania). Jeśli będzie większe zainteresowanie możliwe będzie umówienie dwóch dodatkowych spotkań o 13:00 i 14:00. Proszę u potwierdzenie zainteresowania imprezą o wybranej godzinie telefonicznie lub mailowo.